ΕΚΜΕΚ ΚΑΤΑΙΦΙ!!!

ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΕΡΝΑΩ ΕΚΜΕΚ ΚΑΤΑΙΦΙ..
ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ..!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΩΡΓΙΑ!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!
















ΥΛΙΚΑ
1 πακετο φυλλο καταιφι(450 γρ)
2 κ.της σουπας βουτυρο λιωμενο
1 φλ.τσαγιου χοντροκομμενα φυστικια αιγινης
Κανελα για πασπαλισμα


ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ
500 γρ.ζαχαρη
1/2 λιτρο νερο
1 ξυλο κανελας 
φλουδα λεμονιου
1 κ.σουπας χυμο λεμονιου


ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΜΑΣΤΙΧΑΣ
1+1/2 λιτρο φρεσκο γαλα
3 βανιλιες
1 φλ.τσαγιου ζαχαρη
160 γρ.ανθος αραβοσιτου
2 κ.της σουπας κορν φλαουρ
1 κ.του γλυκου μαστιχα κοπανισμενη
2 κ.της σουπας βουτυρο
4 αβγα


ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΡΝΙΡΙΣΜΑ
500 γρ.σαντιγι
κανελα
Φυστικια αιγινης

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ξανουμε πολυ καλα το καταιφι


 και το στρωνουμε σε ταψι Νο 32.
Περιχυνουμε σε ολο το φυλλο να παει παντου το λιωμενο βουτυρο 


και το ψηνουμε 20-25 λεπτα στους 180 βαθμους στον αερα μεχρι να ροδισει.


Οσο ψηνεται το καταιφι βαζουμε ολα τα υλικα για το σιροπι σε ενα 
κατσαρολακι να βρασουν για 5 λεπτα.


Αφου κρυωσει το καταιφι ριχνουμε
ζεστο το σιροπι να παει παντου,


το πασπαλιζουμε με κανελα και φυστικια το αφηνουμε στην ακρη


 και ετοιμαζουμε
την κρεμα μαστιχα.Βαζουμε ολα τα υλικα για την κρεμα στην φωτια,εκτος
απο τα αβγα και το βουτυρο και ανακατευουμε μεχρι να πηξει η κρεμα.


Μολις πηξει ριχνουμε το βουτυρο


 και ενα ενα τα αυγα ανακατευουμε
(ολα αυτα σε μετρια φωτια)


 την ριχνουμε επανω στο καταιφι και την 
στρωνουμε να παει παντου.


Κατοπιν φτιαχνουμε την σαντιγι μας, συμφωνα
με τις οδηγιες του κουτιου, και την στρωνουμε επανω απο την κρεμα,
ριχνουμε κανελα και φυστικια και το βαζουμε στο ψυγειο να παγωσει.
ΥΓ:Θα συνηστουσα για τα δικα μου γουστα να κανετε λιγο παραπανω σιροπι γιατι δεν επαρκει τοσο ωστε να εχει το σωστο σιροπιασμα το καταιφι..αυτο το ειδα αφου το εφτιαξα.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Η συνταγη ειναι της Αργυρως Μπαρμπαριγου

ΕΚΜΕΚ ΚΑΤΑΙΦΙ!!! 4.5 5 Gwgoyla Nsg ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΕΡΝΑΩ ΕΚΜΕΚ ΚΑΤΑΙΦΙ.. ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ..!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

19 σχόλια

zoyzoy είπε...

Γωγούλα μου


Χρόνια πολλά με υγεία και κάθε ευτυχία στο σπιτικό σου!

Γειά στα χεράκι σου υπέροχο φαίνεται το γλυκάκι σου!

Σοφία Ζ. είπε...

Γωγούλα χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη και να χαίρεσαι τη γιορτή σου!
Σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς! Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα!

gwgoyla είπε...

Ζουζου μου σε ευχαριστω πολυ,κοπελα μου,για τις ευχες σου,κι εσυ οτι επιθυμεις,να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!!
Φιλια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Αληθως ο Κυριος Σοφακι μου,σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου,κι εγω χαιρομαι που σε γνωρισα και που με τιμας παντα!!!
Φιλακια πολλα

[handmade+art] x2 είπε...

ΓΩΓΟΥΛΑ ΜΟΥ.....ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!
ΜΟΥΤΣ...ΜΟΥΤΣ....ΜΟΥΤΣ...ΜΟΥΤΣ.....
ΣΛΟΥΡΠ!ΑΠΙΘΑΝΟ ΓΛΥΚΑΚΙ!
ΦΙΛΙΑ Χ 2

gwgoyla είπε...

Μαρακι μου γλυκο σε ευχαριστω πολυ γλυκια μου,να εισαι καλα και να χαιρεσαι την οικογενεια σου..
Φιλακια πολλα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γωγούλα μου πριν λίγο επιστρέψαμε και ήρθα τρεχάτη να σου ευχηθώ αλλά και να κεραστώ βεβαίως από το υπέροχο γλυκάκι σου!!
Χρόνια σου Πολλά και καλά!
Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου!
Πολλά πολλά φιλιά!

Penelope είπε...

Γωγούλα Χρόνια σου Πολλά.
Γεμάτα, δημιουργικά και με πολύ χαμόγελο στην κάθε μέρα σου.
Χριστός Ανέστη.

Marina είπε...

Πολύχρονη, να'σαι καλά και του χρόνου! Με το καλό στο νέο σου σπίτι! Άντε να τα πουμε σύντομα και από κοντά...

gwgoyla είπε...

Ελενακι μου Χριστος Ανεστη,χρονια πολλα!!!
Και του χρονου να ειστε καλα,να χαιρεσαι την οικογενεια σου.
Σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου,φιλακια πολλα!!!

gwgoyla είπε...

Πηνελοπη μου σε ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου,κι εσυ οτι επιθυμεις!!!
Αληθως ο Κυριος!!!

gwgoyla είπε...

Μαρινακι μου σε ευχαριστω παααααααρα πολυ για τις ευχες σου,να εισαι καλα,να χαιρεσαι τις κοπελαρες σου και τον αντρουλη σου...κι εγω ανυπομονω για το σπιτι να τελειωσει να μπω να αραξω και να ρεμβαζω την θαλασσα..με το καλο να ερθετε Ελλαδα να βρεθουμε να φαμε μεζεδακια και να πιουμε τα ουζακια μας το καλοκαιρακι..φιλια πολλα!!!

mia maria είπε...

Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα,Γωγούλα! Ήρθα λίγο καθυστερημένη αλλά θα το πάρω το κομματάκι μου, είναι από τα πιο αγαπημένα μου γλυκά:)

marilise είπε...

πολύχρονη και πάντα ευτυχισμενη Γωγούλα μου , συγνώμη για την καθυστέρηση , καλέ τι σουλούδικο γλυκό είναι τούτο !!!!!!
Χριστός Ανέστη γλυκειά μου

Taste Advisor είπε...

χρονια πολλά, καθυστερημένα μα από καρδιάς

mia xara είπε...

Hronia polla(kathysterimena) kai apo mena GWGOYLA mou:) Yperoho glyko!!!Ki elega na symmazeftw meta to Pasha..den to vlepw,hahaha!XO

[handmade+art] x2 είπε...

Κοντευουμε να τρελαθουμε.....αλλα που θα παει θα συνελθουμε......επειτα απο ωριμη σκεψη και μετα
απο καποιες συμβουλες που δεχτηκαμε απο πιο ειδικους στο blogging....αποφασισαμε να κρατησουμε
το πρωτο μας blog και οχι το καινουργιο!!!!
(Αν δεν τρελαθουμε αυτη τη φορα......δε θα τρελαθουμε ποτεεεεε!!!!!)
Θελουμε να ευχαριστησουμε απο την καρδια μας οσους.... ετρεξαν να γινουν αναγνωστες μας στο καινουργιο blog ...οσους μοιραστηκαν τον πονο μας .....και οσους μας συμβουλεψαν τι να κανουμε.
Ζητουμε συγνωμη για την αναστατωση ....αν και αυτο θα επρεπε αυτο να το κανει ο blogger.
Το συμπερασμα και το διδαγμα για μας και για ολους σας.....ΚΑΝΤΕ BACK UUUUUUP!!!!!!
Σωστε τις αναρτησεις σας σε ενα δικο σας αρχειο για να εισαστε σιγουροι οτι ολη η δουλεια που κανατε δεν πηγε χαμενη.
Ηρθε η ωρα να ασχοληθουμε με αυτο που αγαπαμε ....την χειροτεχνια....
Ευχομαστε η επομενη αναρτηση να αφορα την δημιουργια και οχι τα προβληματα του blogger
Tελειωνοντας να εκφρασουμε την υποστηριξη μας στο αγαπητο μπλογκο φιλο skroutzako ο οποιος σημερα το πρωι ......εχασε και αυτος το blog του !!!για 2η φορα μαλιστα!!!Ευχομαστε να επανελθει το blog του ......αν οχι.. εχει ολη μας την υποστηριξη για να στησει ενα δικο του.

καντε BACK UP!!!!!!!!

http://2handmadeart.blogspot.com/
ΦΙΛΙΑ Χ 2
misirlou - maria

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Αν και καθυστερημένα να σου ευχηθώ Χρόνια Πολλά!!
Τέλειο το κέρασμα!!! Από τα αγαπημένα μου!!
Καλό μήνα και Καλή εβδομάδα!!!

ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

χρονιά πολλά να εισε καλά πολύ ωραίο το γλυκό !!!!!!!!!!!!!